Followers

selmat datng yerh kowng...


mari follow...
sye xsmbong klaw kowng xsombong..

jom lyan lagu2 yg telah d'sediakn di bwah....

laya
n
nn ... .!!

Thursday, 19 July 2012

tentang perasaan

aque trime dye hanye sekadar d'mulut jew...tu pon bab aque kcian at dye,..tapi hati aque susah nak buke tuk dye..aque xtaw nak ckap ape...bile aque dngan die hati aque rase sakit sangt-2...tapi kalau dari cara die,die btul-2 masih syg kan aque,die btul-2 ikhlas nak kembali kat aque...tpi ntah la ,, hati aque susah nak terima die balik...dulu die jugak yang nak macam nie....tibe-2 skrang lain pulak jadi nye....ermmm apew aque nak buat nie?? .. pening-2

Wednesday, 18 July 2012

semangt PMR-2012

susah betul nak cari cinte sejati.....
tiap kali aku couple mesti clash....
xdew pun yang kekal sampai bile-2.....
knpe erk...??

whatever la pepun skunk nie aque kne fokus at PMR aque...tnggl 2 bulan jew lagi...aque nk bukti kan kat family,kwan-2 dan guru-2 aque yg aque boley lakukan yg t'baek tuk downg...

niat aque lepas pmr aque nak sambong sekolah teknik,tpy bak kte mak dan ustzah aque bukan snang nak masuk situ...yela kene lulus bahasa melayu,bahasa ingggeris,mathematik dan science..pepun aque akan buat yang t'baek tuk PMRnie...aque nak kejar cita-2 aque....aque nak masuk teknik....
kowang doa kan la tuk aque erk...aque akan doa kan kowang... :))